Idag...

...har jag gjort nåt jag tänkt göra väldigt länge. Jag har träffat ett medium. Jag tänker inte gå in på några detaljer här på bloggen, men jag kan säga att denna kvinna gjorde mig rätt förvånad! Vi spelade in allt, så jag ska ragga upp en bandspelare så jag kan lyssna igenom allt igen. Jag fick en del råd angående framtiden, vad jag borde och inte borde göra. Jag fick veta saker om föregående liv, om nuvarande livs följeslagare, vägvisare och allmännt efterhängsna andar. Nu gäller det bara att göra det bästa av ÖDET, "det tilldelade".

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra, kul å spännande!!

2009-12-05 @ 08:58:41
Postat av: Ullis

Neej, men vad skoj att du äntligen fick träffa häxan :)

Skulle också vilja göra det nån gång...

2009-12-05 @ 10:55:18
URL: http://alias-ullis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0