Allt är så konstigt

Det är lika spännande att kliva upp varje morgon, man vet aldrig vad datorn har hittat på under natten. Den verkar nämligen leva sitt eget liv när vi andra dödliga inte ser på. När Jimmy läser det här kommer han garanterat säga:
" Det är DU som ändrar inställningarna med dina virusfingrar, precis som det gick till när du hade laddat hem Norton utan att veta om det." Även solen har sina fläckar, svarar jag då.

( Hmmm, man skulle nästan kunna tro att vi varit gifta i 40 år, Jimmy och jag. Ser ni här ovanför? Jag vet PRECIS hur konversationen kommer se ut. Så är det för det mesta. Detta är iofs rätt bra, för då kan man förbereda sig. )

Datorn ja. Nu är det helt plötsligt så att jag inte behöver skriva in e-mail och lösenord på bloggen, för det är minsann sparat. Jag har inte sparat. Så nu kan vem som helst som använder den här datorn börja blogga på min blogg. Kan bli spännade det här. Men nu har jag iaf nämnt det så att ni är förberedda.

Om det blir överdrivet mycket skrivet om Star Wars, dock med förvånansvärt lite stavfel, så är det sonen.

Och apropå Star Wars. Blev tipsad av Ann-Helen om Star Wars- utställningen som kommer att vara i Ö-vik hela sommaren. Den kan ni ta era osnutna till. Min son har suttit och tittat på klipp från London, och gissa om han var impad! Okej...mamma med. Var relativt billigt också. 150:- för vuxna tror jag, under hundringen för barn. Sen sökte Ö-viks kommun folk som skulle kunna tänka sig att jobba där som de olika karaktärerna. Jag skulle vilja vara Darth Vader, men det var ju kört eftersom man då måste vara över 2 meter lång. Nej man får väl vara nån liten geggig grön klump istället. Bara att dra på sig lite karamellfärg så är det klart.

Kommentarer
Postat av: Ullis

40 år, jamen ni har väl snart varit tillsammans så länge... Om man lägger ihop tiden i barndomen, i ungdomen och nu på äldre dar :) och multiplicerar med 2.
Jag minns iallafall inte att det fanns ett liv utan Jimmy *kanske förtränger nåt år*

2008-04-02 @ 12:14:02
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Annica

Hej!!!!!
Japp. Här smyger jag omkring och gömmer mig. Och som svar på din fråga. Det löste sig. *stort fånigt leende över hela ansiktet*
Men så här kan vi väl inte hålla på att skriva till varandra. Finns det lättare sätt?

2008-04-02 @ 15:39:51
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annica

Adda mig på msn då så kan vi slösa bort lite tid på dagarna kanske. Du har väl min hotmail?

2008-04-02 @ 16:55:52
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annica

Men då! Kan inte du se vad jag tänker...? ;-)
[email protected]

2008-04-02 @ 20:26:03
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0