Allt är så märkligt...

...att jag kommer av mig helt när jag ska skriva, Ni vet ju sen tidigare att vår dator beter sig udda. Loggade in på bloggen för ca 10 minuter sen, loggade ut och gjorde annat. Loggade in igen nu, och helt plötsligt måste jag fylla i mailadress och lösenord. Nu har datorn ändrat igen. Jaha, bara att anpassa sig efter datorns vilja då.

Tänkte dela med mig fragment av nattens dröm. Och drömmen natten innan. Sen vill jag att ni hjälper mig att förstå varför jag drömmer så här.

I natt drömde jag att jag var på en bilskrot med en gammal klasskompis, Sara Jonsson (av alla människor). Ser Jimmy på långt håll och hör honom skrika att vi ska skynda oss att ta skydd i en bil för det kommer en hund. Ingen liten kan jag lova, var som en mindre häst, näää inte en ponny, pucko! Stor och svart. Jag hoppade in i baksätet på en liten röd bil, och Sara sprang till en annan. Det visade sig att den bilen hon valt var låst, så hon sprang tillbaka till min bil och hoppade in på passagerarsidan.Naturligtvis kommer hundsatan in också! Idag skulle jag nog inte heja på Sara om jag såg henne på stan, jävla klant. Hunden biter ihjäl henne och ger sig sen på mig. Klarar mig fint ändå måste jag säga, bara brutna handleder och varannat finger brutet. Det var lite läskigt när jag hörde hur handleden small av. Sen gick jag vidare till nästa dröm, men hade de där fingrarna med mig. De bara hängde och dinglade och jag vågade inte ta på dem.

Igår natt hände i princip samma sak. Fast jag var hemma hos Samir och satt uppe i hans loftsäng. Då kom hans krokodil och hoppade ut ur akvariet och rätt upp i sängen! Aj! Krokodiler biter hårt.

I resten av drömmen hängde krokodilen med och jag var tvungen att kasta iväg den hela tiden innan jag skulle gå vidare till nästa rum.

Tror ni att detta har nåt med mina ömma leder att göra? Jag är stel som en pinne varje morgon pga att jag tagit fram sommarskorna och mina leder inte gillar kyla. Eller...

Är  jag bara dum i huvudet?

Så till det vackra i livet. Min son..
Igår kväll skulle jag säga godnatt, men han satt och läste serietidningar, så lampan var tänd och jag kunde se hans handled. Där hade han skrivit (tatuerat) anki är bäst + att han hade ritat ett hjärta bredvid. Då började mammas ögon att vattnas.

Nej gott folk, nu har jag inte tid att sitta mer. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Annica

Barn är väl för underbara!!! Får lite blött i ögnvrån när jag läser jag med... *L*
Har ingen aning vad dina drömmar kan betyda. Ska fråga en kompis som kanske Sköt om kroppen! VI har bara en som ska hålla hela livet.
(Säger jag.... *ASG*)

2008-04-25 @ 09:12:58
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Gremlins

Det betyder att du sannolikast kommer att bli med djur snart. En katt, hjördis. Hon finns att hämta på kungsvägen 119 fort. Mycket tillgiven och sköldpaddsfärgad dam på 2 år.

2008-04-25 @ 11:07:40
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Log

Annica- Mitt motto är att misshandla kroppen så mycket som möjligt med diverse gifter och ohälsosam livsstil.

Gremlins- No no! Jag älskar katter men 3 av 4 familjemedlemmar har astma och allergi (varav jag är en av dem, annars hade Hjördis fått flytta in på en gång) Skittråkigt. Jag skulle kunna ha 40 katter annars.

2008-04-25 @ 12:29:06
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: AHJ

Du jag vet inte vad det är du försöker komma med dina drömmar..Men värre och värre blir de iaf :)...Men nu skall jag baka lite granna jag :).. Undra om det går att äta :)

2008-04-25 @ 16:43:33
Postat av: Kelly77

Åhh han vet hur han ska få en mammas hjärta att smälta din son :-).

2008-04-25 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0