Blir inte nån mer fylla...

...för mig, ser det ut som. Jag är ledsen alla ni som väntar på att få dricka sprit med mig. Det ser onekligen mörkt ut. Nu har det snart gått 15 månader sen min kropp utsattes för gifter (alkohol, cigaretter och kaffe) så det är väl lika bra att låta bli på heltid. Iofs så "feströkte" jag bara *fjortisvarning*, men det var bättre än att röka jämt som jag gjorde en gång i tiden. Dock kommer jag aldrig nånsin mer ta en cigarett i min mun. Jag har sett vad som kan hända, och det är nåt jag inte ens önskar mina värsta fiende.

Hur som helst så har min bebis fått testa på vällingflaskan igen. Hon skrek, skrek och skrek i över en halvtimme. Hon skrek så öronen krullade sig. Bara att inse att detta inte kommer att funka.

Men vänner, ni verkar ju inte direkt på partyhumör heller. Festar ni aldrig? Jag är nog lite glad att ni sitter hemma nyktra på helgerna, det får mig att tro att ni gör det för min skull. Att det inte är roligt att partaja utan mig.

Nån som vill ha en Bailey´s flaska?

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Prova ge baileysen till bebben - det kanske var därför hon var förbannad.
Skämt åsido, min kicka hatar oxå flaskan och simulerar ansiktsförlamning när den kommer i närheten men, hon äter gröt och mat med stor glädje - Läs Louise Hallin, hon tycker man kan skippa välling och gå direkt på mat.

2008-04-02 @ 19:22:37
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Log

Samma här, gröt och mat är bra skit! Louise Hallin är också bra skit. Men man vill ju ha den där mysstunden också. Tack för tipset!

2008-04-02 @ 20:16:20
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: ullis

Hörrödudu... Har jag åkt flera hundra mil bara för den där likören, så ska du fasiken sprätta den också, för vi ska njuta och dricka och dricka och njuta:)

Självklart är det dig jag väntar på... Minns ju den gamla goda tiden som om den vore igår... Har du kvar kvastskaftet och jokerskorna? Jimmy måste fixa en ny partyskiva och sen ska jag lära bebben att ta flaskan. *Tuta å kör*

2008-04-02 @ 22:15:18
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Ann-Helen

Haha. .Ja du hon verkar verkligen inte vilja ha någon välling den lilla fisan :)..Vette tusan vad man skall testa på.
Du vi skall nog få oss en redig fylla med lite ju-jutsu på er baksida bara solen kommer tillbaka:)...

2008-04-03 @ 09:15:51
URL: http://sistaavenyn.blogg.se
Postat av: stanislav

Ähe.. fylla är strängt överdrivet. det var kul när man var 14 och inte fick dricka. Nu när man får dricka är det inte alls lika tufft.. :P

2008-04-03 @ 12:52:05
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Jenny

Men inte skaru väl skänka bort en goén baileys?? Den som spar han har :-) Här i skåpet står en massa flaskor åxå....
Tror inte man har samma längtan som förr, man har ju så skoj utan priten eller hur? ;-)
Var på tjejkväll när gumsan va 7 1/2mån då intog man första alkolholen så här efter grav.
Men de räckte gott o väl med 3-4glas vin å vid 23tiden va man trött. Då ville man hem o snusa på gumman!Man är inte så ung längre kanske är de hahaha
De va i dec de å inte har man haft nå riktigt sug efter de inte. Kanske nå gott till grilln i sommar vem vet ;-)
Kanske du drömmer om flaskan i natt haha
Ha de gott!

2008-04-03 @ 16:19:50
Postat av: Mz Blond

Jag FÖRSÖKER ju att festa men vid det här laget så törs jag ju inte längre för jag vet ju hur det slutar ;)

2008-04-04 @ 17:09:12
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0