Byte av bloggplattform...och?

Livet funkar inte riktigt när bloggen ligger nere. Inga bloggar att läsa, ingen egen blogg att skriva på.
Men nu är allt som vanligt igen, skönt, för jag gillar inte förändringar.

Idag har jag haft roligt...och blivit varm ända in i själen. Solen lyckades hitta dit nästan ingen annan har lyckats hitta. Tänk att lite solsken kan göra så mycket för humöret. Hade sällskap ute i solen av nån som jag låter förbli anonym. Vi hade ett spännande samtal om att överbeskydda sina barn.

Jag:      Men alltså, du har väl aldrig varit nån hönsmamma??

Hon:     Nää vaddå, det värsta som kan hända är väl att de kan dö.

Skrattar fortfarande lite för mig själv när jag tänker på det. *Vilken mamma* Hon korrigerade dock sitt misstag sen ,genom att säga att det värsta som kan hända är att de kan göra illa sig.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vem ska skydda mina barn om inte jag gör det då? Jag har ju ingen gudmor till mina bäbisar :)

2008-04-01 @ 14:57:30
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Du får väl ta och skaffa en då;) Vi har mååånga rum till övers om du skulle förolyckas. Bara så du vet.

2008-04-01 @ 15:07:01
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: Ullis

Vadå....!!! *Hjälp* Pratar du om att JAG ska förolyckas? Jag som har sån dödsångest redan.... Jag ville ju bara ha någon som skyddar mina barn, jag tänkte inte dö från dem.

2008-04-01 @ 15:44:19
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Anonym :)

Mm.. det är väl i efterhand ganska roligt..Men det var ju liskom inte så jag menade..Klart jag försöker skydda mina barn mot allt illa och ont..Men de behöver lära sig att man kan inte göra vad som helst utan att göra sig illa mm.. Sjunk jag så mycket i dina ögon :(... Ledsen :)...men solen och er baksida är underbar :)

2008-04-01 @ 16:19:24
Postat av: Log

Ullis: Alla ska vi dö. Ja, alla utom du då:) De kan behöva mycket skydd vissa sånger, men en del saker kan man tydligen inte skydda dem från. IDIOTER.

Anonym: Nej, nej du sjönk inte. Var ju roligt! Solen och baksidan gör vi om nån dag.

2008-04-01 @ 16:29:12
URL: http://loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0