My gosh!

Idag har det hänt mycket! Och bara halva dagen har gått. Ett axplock:

*fått sms av ett ex. Detta händer lite titt som tätt, typ var tredje-fjärde månad. Alltid samma mening- "Tja, hur är det med dig då? /Målarn" . Förvånas stort över att han fortsätter när jag aldrig svarar. Jag vill också passa på att varna er för målare. Enough

*jag har haft främmande av en vän och en till vän som hade med sig sina två barn, en 5-åring och en bebis.

*jag har gjort världens snyggaste vurpa i en backe på väg till skolan där jag skulle...

*...hämta sonen, som redan hoppat in i grannens, tillika klasskamratens bil. De åkte ifrån mig.

*pratat med telefonsvarare och sköterska på BVC ett antal gånger om missförstånd. Är idag igår?? Yr-tant! Men hon kommer idag, precis som hon skulle göra igår. Är det nån mening att vara hemma och vänta tror ni?

*pratat med Kalle Koskinen i telefon, varpå sonen imponerat säger: kunde du prata finska med Kalle? Nu är de kära igen, min son och Kalles dotter.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahahah... Härliga dag :))
Jasså, du ringer till Kalle Koskinen du :) Kolla med Mr. Stanislav om han åkt någe taxi på sista tiden *med eller som honom* =)

Vad vill BVC komma hem till dig för då?
Och du... Idag är gårdagens morgondag, eller nåt.

2008-04-09 @ 14:57:53
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Oh nooo girl! Här rings det inte till några hockeyspelare! HAN ringde mig. Eller hans dotter ringde till min son. Hahahaaaa, ja just det! Vi åkte ju taxi, tänk va mycket man väljer att inte komma ihåg:))

BVC ville titta på min bebis som har utslag.Eller jag ville att de skulle titta. Ville väl bespara mig besväret att gå ut. Sen bad jag henne att ta med vågen;)

2008-04-09 @ 15:46:56
Postat av: stanislav

Vadå? nu hänger jag inte med.. Härlig dag föresten..

2008-04-09 @ 15:57:36
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Ullis

Jaha, kan man ringa BVC om man vill väga sig? Hihi... Beror detta på att du inte fick tag på några nya kläder på Birsta i helgen? Är det därför du inte kan gå ut? Eller kanske du hängt undan skoteroverallen i denna snöyra..

Hmm... Hur var det nu? Pratade du med hockeyspelaren, eller med hans dotter, eller pratade dottern med din son. *hänger inte alls med i svängarna* Fast jag tycker att jag också borde vara med och bestämma vilka flickor han ska träffa, som GUDMOR ska jag ha liiiite mer att säga till om serrö :))

2008-04-09 @ 16:07:17
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Nån beställde en taxi utanför Mc Donalds efter krogen. I vilket namn? Jaaaa, fundera på det ett tag.

Jag har inte vägt mig, däremot så var Jimmy på Media Markt igår och kom hem med en VÅG! Är detta nåt slags sätt att indirekt säga "du
är fet och borde banta"???

Sonen pratade med dottern, sen pratade jag med pappan:) Hon ska med hem efter skolan imorgon. Därför pratade vi om ni undrar.

2008-04-09 @ 16:23:11
Postat av: Log

När jag klev på vågen stod det 48 nånting:))

2008-04-09 @ 16:23:57
Postat av: ullis

Jag säger bara "Lasagnett"... För var det inte så att du kom fram till att Lasagne smakade sperma eller nåt, och Mr. Stanislav var sugen på Lasagnett... Minns inte riktigt konversationen, men jag vill minnnas att det fanns två trevliga bögar i kön också :)

2008-04-09 @ 19:29:17
URL: http://ensammamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0