Pet-flaskornas nattparad

Vad är det som händer i mitt hus på nätterna? Vissa sover och snarkar högt, vissa ligger och kliar sig, vissa springer på toa och smäller i dörrar. Vissa ligger klarvaken och funderar över varför de inte sover.
Ännu en natt utan sömn alltså. Andra natten. Idag blir det nog smink.
När jag ligger där i mörkret och har vänt och vridit mig fram och tillbaka ca 40 gånger, så smäller det till!! Utanför vår sovrumsdörr är trappen ner till källaren, och eftersom vi gör om hemma är det lite småstökigt, på trappräcket har jag hängt en påse med pet-flaskor. Självklart väckte jag Jimmy, han gick upp och kollade läget, ingen flaska hade hoppat ur eller så. Men jag hörde inte fel, det var en pet-flaska som small till. Jag var som sagt klarvaken.

Jaha, vad kan det då ha varit? Finns väl bara en sak egentligen. Spöööööken! Det är ju som sagt inte första gången det händer nåt märkligt här hemma.

I natt började förresten på medicinutbildningen. Skulle bli läkare. Hmmm, knappast va?

Kommentarer
Postat av: AHJ

Ja du jag undrar om jag törs hälsa på er mer :)..Fast det kanske bara är en snäll tomte som vill bo i källaren ;)... Är det inte spöken så är det motorsågs filmer man skall se..Tror vi måste se klart den :)..

2008-04-12 @ 13:02:22
URL: http://sistaavenyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0