Psssst!

Har ni sett tv-klippet på aftonbladet om den lilla "tomten" som påstås smyga omkring i gräset i Agentina? Fantastiskt roligt med såna historier! Lite småläskigt, eftersom man faktiskt inte vet hur det ligger till. Nån har iaf lyckats filma "tomten", sant. Men vad som döljer sig under tomtemössan vet man dock inte. Speciellt roligt blev det när Jimmy, han har öga för detaljer den mannen (därav valet av mor till sitt barn), upptäckte en ÅTTA på "tomtens" tröja! Ja kanske det var en fotbollstokig Argentinsk minitomte...vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: stanislav

Haha hur det igentligen ligger till?.. Tror du på tomtar A?:D.. Upplevelser e som sagt skoj. Men vad finns det för roliga upplevelser då?

2008-04-09 @ 10:43:41
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Log

Man vet aldrig...rätt va det är så har DU en tomte efter dig. En stalker tomte! Jag vet nån som tror på tomtar, A-H. Fantastiskt roligt det med. Hon har nämigen träffat en riktig tomte!

Upplevelser...hmmm. Vad gillar 12-åriga killar? Ge honom biljetter till nån rolig spelning. Maiden? Ta med honom till Sthlm i sommar!

2008-04-09 @ 10:54:27
Postat av: stanislav

Haha han lyssnar ju på dyng musik.. Det ska ju vara någon b-rappare som bryter på skånska för han. MEn jag får luska lite.

Mm de tomtarna e man rädda för.

2008-04-09 @ 11:00:45
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Log

Gör ett eget presentkort med en heldag bara du och han och han får bestämma innehållet helt själv. Kan vara att gå på laserhallen, bio, gocart, spelning på gatufesten, eller nåt annat kul. Och mat såklart! Tacobuffé på biteline eller nåt.

Du är modig som lägger ut bilder på vart du befinner dig måste jag säga!

2008-04-09 @ 11:16:02
Postat av: stanislav

Ja visst är jag.. Men lova att ge tips till polisen om jag blir ner hammrad.

Satt och kolla nu på biljetter till busta rymes eller vad han heter.. men då var det 20 års åldersgräns. Men sånna dagar får han ju varenda vecka endå.. måste fundera ut något bra

2008-04-09 @ 11:22:33
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0