Resumé...vad är det för j*vla ord?

Så. Nu är jag tillbaka på banan igen. Väntade bara på att nån skulle börja sakna mina inlägg. Sen så var det en liten protest mot alla som helt enkelt verkar fått skrivkramp*pik pik*

Helgen var lugn och fin (hahahaa, jaaa vad trodde ni?) Vi flyttade upp vårt sovrum till övervåningen igen, och sonen fick tillbaka sitt rum med sina kära tapeter. Det var en trevlig helg med främmande i stort sett hela tiden. Det är trevligt att se nåt annat ansikte än Jimmys hela tiden. Inte för att han är så ful, mest bara för variationens skull.
Sen har jag nog inte sett Jimmy så mycket när jag tänker efter, han har stått vid grillen varje dag. Och så har vi skilda sovrum sen två nätter tillbaka. Åh va underbart. Fast jag ska erkänna att det är lite läskigt däruppe ibland, särskilt när det börjar knaka och smälla i allt. Men hellre spöken än snarkande karlar. Man får ju hoppas att det bara handlar om dagar innan han får flytta in igen. Han snarkar, sa jag det?

Vad har hänt mer? Jo strejken bland sjuksköterskorna...äh jag bara skojar. Igår var Jimmy med på babysången, det tyckte han var roligt antar jag. Han måste ju invigas i stora trumman och alla mammor tills han ska gå själv till hösten. Men vad ska JAG göra då? Vad ska jag jobba med? Förslag?

Sen så hade vi prästen Lovisa på besök igår (nej, vi ska inte gifta oss), hon var trevlig och verkar vara en "modern" präst. Så nu är det mesta klart inför lördag. Who am I fooling. Inget är klart. Såklart.

Nu ska vi äta lite gröt, sen blir det en promenad i solen ner till kyrkan...igen, vi ska inte gifta oss.
Ps. Jimmy är ju hemma och är sjuk. Karlar. Behöver jag säga nåt mer?

Kommentarer
Postat av: Elin & Odin

Bra att du är tillbaks på banan. Ordningen återställd!
Lovisa Frost? Hon hade vi på Odins dop. Mycket trevlig. Så, vilken kyrka valde ni?

2008-04-23 @ 10:28:24
URL: http://odins.blogg.se
Postat av: Annica

JAG HAR SAKNAT DIG! *L* Och dina sjuka kommentarer. *L*
Behöver du bakhjälp. Kanske en tårta... ;-)
KRAM

2008-04-23 @ 15:06:03
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annica

Ja man undrar ju... Är det inte lag på cykelhjälm för barn under 15 år.....?
Och du kanske har sett backen... Den är skithög!Me men. Han mår ju helt OK. Om han inte rör armen. ;-) Så det är bara att låta bli att tänka på alla "om" och "ifall". För annars tror jag inte jag vågar släppa iväg honom till dagis igen.
KRAM!

2008-04-23 @ 15:30:05
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Log

Elin- Japp Lovisa Schmidt som hon numera heter. Gick och gifte sig EFTER att hon fått barn. Är det så kristet? Timrå kyrka blir det eftersom barnen har sina skolavslutningar och allt där. Kul, kul. Jag älskar kyrkor. Skulle kunna bli präst enbart för att få vara i kyrkan ofta.

Annica- Härligt att vara saknad:)) Men sjuka kommentarer? Hahaaa, Jag? Nähä? Hur tänkte du då? Jag har bakhjälp, men tack för erbjudandet. Har nog hört talas om din rosa marsipan:)

2008-04-23 @ 15:31:17
URL: http://loglady.blogg.se
Postat av: Elin & Odin

Aha, ja... hon berättade det. Jag tyckte hon skulle behålla sitt coola namn.
Timrå KA blev det för oss med. Vi hade velat ha i Sörberge (mest för att det blev närmare) men vi var nöjda ändå. Timrå är jättefin!

2008-04-23 @ 20:33:40
URL: http://odins.blogg.se
Postat av: Annica

Min rosa
marsipan...? Menar du den misslyckade Super Mario tårtan? *L* Oj oj oj...
Har ju redan skrivit ett brev till "ledningen" utan respons. TROTS mailbombning... Ska ta upp det med föräldrar rådet. Kanske tar bättre den vägen. Annars får jag väl gå och campa i receptionen tills jag får lite svar. *L*

2008-04-23 @ 20:52:39
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0