Statistikbruttorna

Jag är så fascinerad av alla småtjejer som bloggar. De som är in på ens sida och skriver nåt i stil med "Hej, hoppas du får en bra dag!" Detta enbart för att få upp statistiken på sin egen blogg. Fantastiskt!

För att inte tala om alla tävlingar...ojojoj...ska också hitta på några tävlingar, men de kommer bli barnförbjudna. Först får man tävla om att vara med i tävlingen, vinner man får man ett lösenord till min blogg. Sen börjar tävlingen. Eller inte.

Jag trodde att själva poängen med bloggar var att läsa vad som skrivs, men de här (mode)tjejerna skiter väl fullständigt i vad nån annan skriver, de bara kommenterar dagarna i ända. Undrar hur mycket tid de lägger ner på detta?? Stackars ungar när de vaknar upp och inser att de slösat bort större delen av ungdomen med bloggsurfande.





Kommentarer
Postat av: Annica

Ja vi ffyller ju våra dagar med något vettigt i alla fall. Går på ikea, glor på såpor, pratar i telefon... ;-)
Men jag håller med dig. Vad har de för liv egentligen? Jag fick ett inlägg:
-Hej, tänk att jag hittade DIG här! Länge sen vi sågs!
Öh.... Va? tänkte jag. En tjej från UMEÅ på 16 år... Tror nog med all säkerhet att vi aldrig setts...
Smyckena.. Ja.. De brukar bli sålda. Eller så ligger de här hemma och ser vackra ut bara! *L*

2008-04-16 @ 15:53:55
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0