Vett o etikett

Skulle lämna en kommentar på en blogg imorse, där man vanligtvis måste vänta på att få kommentaren gokänd innan den publiceras. Tror att bloggaren har blivit lite väl paranoid, för nu var man tvungen att skriva in användarnamn och lösenord OCKSÅ. Har hört talas om att folk lösenordsskyddar bloggen, men inte att man lösenorsskyddar kommentarerna. Hmmm...

Sen så finns det ju en del oskrivna regler inom bloggvärlden, en av dem är att man frågar om det är okej att länka. Ja om det inte är en ömsesidig handling, att det faller sig naturligt liksom. Tack alla ni som tagit hänsyn till detta, för helt ärligt så vill jag inte ha en massa löst folk springandes på min blogg. Då kanske jag lösenordsskyddar till slut.



Vad tycker ni om årets julkalender då? Jag tycker det verkar vara en bra story, men sååå j-la platt o kall! Bara vitt och grått, näää tacka vet jag Lasse-Majas detektivbyrå! Det är så många barn som inte får uppleva en riktig jul med allt vad det innebär, så då kan de väl i allafall få det på tv:n och drömma sig bort för en stund.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Men vad tusan jag missade julkalendern idag..Såg igår..Verkar vara rätt okej..Men lite konstig..Men det visar sig med tiden.. Men det var nog bättre på vår tid ;)... Jag har en länk till dig.. Hoppas det är okej?..

2008-12-02 @ 22:30:53
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Länkar dig från min blogg, men de visste du väl redan... Säg till om du vill att ja ska ta bort den ;-)

Kram M

2008-12-02 @ 23:11:28
Postat av: Ullis

Slötittade på kalendern igår, men jag tyckte den var lite tråkig.. Kanske kommer igång senare, vad vet jag:) LasseMaja var klart bättre, och även den där vad hette den då för några år sen, Dieselråttor och sjömansmöss eller nåt?? Den gillade jag. Men Trolltider är ju en klassiker - men den minns du kanske inte, du föddes väl när det var den 19:e avsnittet :))

2008-12-03 @ 12:22:21
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns som de va länge sen vi träffades o surrade lite, va sägs om onsdag till veckan???



Kram M

2008-12-04 @ 08:30:45
Postat av: stanislav

Loggan! Vart håller du hus?

2008-12-06 @ 21:26:25
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0