Cirkus om 6 dagar!

Sitter här i soffan och lyssnar på Guns N´Roses. Kan det bli värre? Ja det kan det förmodligen, men fyyyy va detta suger! Personen som slog på detta skit verkar inte ens lyssna.

Såg igår att det åter är dags för den årliga cirkusen- melodifestivalen. I år ska jag fan försöka att inte se på den där skiten! Jag lär ju inte lyckas, men ändå...Då sitter man där på lördagkväll, har skittråkigt för det är inget på tv på NÅN kanal eftersom det är cirkus på SVT. Alla filmer (som visserligen inte är nåt att se, för de har man redan sett 40 gånger) börjar inte förrän cirkusen är slut. Jag kan för mitt liv inte förstå varför jag år efter år ser på det där! Jag tycker inte ens OM musiken ju!!! Men jag har mina misstankar om varför...jag som är mer eller mindre skvallertokig, vill helst inte missa nåt. Tänk om jag står där på söndagen och inte fattar vad löpsedeln handlar om! Eller låten som jag hör på radion (som jag inte lyssnar på!), tänk om jag inte vet vem som skrivit text, musik och framför den! Nej i år ska jag verkligen göra mitt bästa, för jag mår inte bra av att se på det där. Får obehagskänslor i hela kroppen och mår illa.

Om jag känner mig själv rätt så slår jag på SVT 1 minut innan cirkusen börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0