Idag

...har vi haft besök av Ullis och Eddie, kusinerna har så roligt ihop och det är kul att se:) De grejar och donar med sina Nintendo DS-spel. Kopplar ihop och pysslar på.

Ullis-Gullis då! Hon hade köpt en bedårande jeanskjol till Prinsessan. *Jaaaaa, jag vet! Man KAN INTE låta bli att handla när man ser alla söta kläder!!!* Tack så hemskt mycket för kjolen, som var lite stor i midjan (tro det eller ej!) men det växer hon snart i.
Det är iallafall beundransvärt att du går och köper kläder till MITT barn när du har det så jobbigt själv som ensamstående 2 barnsmor. Du har advokatkostnader, återbetalning på bostadsbidrag, en halvraserad bil och MASSOR med andra utgifter...ändå tar du dig råd att skämma bort Prinsessan. Det är fint gjort måste jag säga.

*over and out*


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Mm det finns ju verkligen hur mycket fint som helst till små prinsessor..Varför är det så?? Varför finns det inte lika fina kläder till pojkar...

2008-02-17 @ 22:48:16
URL: http://sistaavenyn.blogg.se
Postat av: stanislav

Ja helt allvarligt. DET är gott!.. om du inte har provat så tycker jag du ska göra det.

Haha Ja de är vell inte världsartister direkt, men det är endå bra. Skulle också villja ha en röst som han

2008-02-18 @ 11:17:07
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: stanislav

Haha ja det är värdelöst. Men jag går delvis för att visa intresse så bättre artister vågar boka in sig.

Nä klart inte alla kan vara som oss, då skulle vi ju inte sticka ut ur mängden :P

2008-02-18 @ 16:05:46
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0