Igår

Summering av gårdagen:

Till skillnad från alla andra bloggare så tänker jag inte beröra melodifestivalen så ingående. Har liksom inte så mycket att säga. Samtalsämnet är väl kebabpizzan, kan bara konstatera att min 4 månader gamla dotter tokgillade den!

Sen så bytte vi lite fort ut Kristian Luuk, med sin enormt tråkiga och bittra stil, mot MONOPOL. Det är grejer det. Monopol och Bob Marley. Ja Bob Marley hade jag ärligt kunnat vara utan, men Jimmy är ju en vit neger så ibland måste man stå ut med vissa saker för husfriden. Hur som helst så hade varken jag eller Jimmy spelat monopol på väldigt många år, så spelproffset Anne utklassade oss totalt. Jag trodde att jag skulle vinna, men använde helt fel taktik! Girig som man är så vill man bara ha och ha och ha. Så jag shoppade loss rejält så fort jag fick chansen, vilket resulterade i att jag satt med en massa spridda gator och en stackars 400-lapp. Anne, experten, höll hårt i sina pengar och TJOFFTJOFF så hade hon helt plötsligt genom sin väl genomtänkta plan, smällt upp hus och hotell! Hon var helt enkelt smartare än oss. Jimmy anklagade henne hela tiden för att plocka pengar från banken och lägga i sin hög...haha, ja vad vet man?;)

Hur som helst så slutade allt med att Jimmy kom sist, jag råkade hamna i hennes kvarter med hotellen och skulle pröjsa 23 000 eller nån sån fantasisumma...gick ju inte, så jag fick inteckna mina gator. Var bara att inse att hon var bättre. Skulle jag haft nån chans skulle vi ha fått suttit hela natten. Hon lämnade dock kvar spelet, med orden "ha kvar det här ni, så kan ni öva till nästa gång"...*tackartackar*



image2

Kommentarer
Postat av: stanislav

Haha dom vanorna e bra dom.. är inte alls ute mycket. Dessutom får jag aldrig sendrag, jag förebyggde bara:P

2008-02-17 @ 17:49:19
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0