Lösningen

Kom på lösningen själv på statistikproblemet. Fast problemet kvarstår dock antar jag...i Explorer. Använder jag annan webbläsare går det alldeles utmärkt. Efter många mail till och från kundservice så var detta alltså det enda rätta. De verkade inte kunna hjälpa mig med nåt. "Tryck ctrl och f5 några gånger på sidan", hmmm, hjälpte föga kan jag säga.

Drömmarna är tillbaka. Inatt var jag på bussterminalen och skulle hem till Timrå, då kommer det en stor, biffig pitbull flygandes mot mig! Han sätter tänderna i huvudet på mig och vägrar släppa. Inte var det nån som hjälpte mig att få bort jycken heller. Kan detta ha nåt samband med Pappy tro? Hur som helst så var ingen på min sida, i vanlig ordning. Busschauffören skulle minsann ha ombord hunden fast jag var rädd. Jag hade liksom inte så mycket att välja på- åka buss med hunden eller GÅ hem till Timrå (detta var ju naturligtvis den sista bussen också).

I nästa dröm var jag nån slags cykelproffs. Jag hade en svart racercykel med världens finesser på. Sladdade i gruset och hade mig. Folk sa till mig "Anki, tycker du verkligen att det är VÄRT att riskera livet?" SÅ snabbt cyklade jag:))

Nej jag vet inte om jag ska skriva så mycket mer nu, min bebis trängs med mig här i sängen, Och nu verkar hon vilja att mamma ska mysa med hennes lilla hand, för hon sträcker ut den mot mig *lycka*...

Förresten...var det nån som kollade in Pappy??






Alla har vi varit små.








Kommentarer
Postat av: Ullis

Nää, har inte tordats titta på Pappy ännu... För mig är Tellitubbisarna ett minne från lillemans bäbistid (varje vardagmorgon på 4:ans morgonTv), och jag vill inte förstöra det minnet :)

Nuuuu längtar jag bara till HELG!!!!! Skulle också vilja ligga hemma och mysa med en bäbis, men jag får väl hem en tonåring ikväll - tro om han vill mysa med morsan *L*

2008-02-29 @ 09:55:24
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Jo men titta på Pappy! Det är skitskoj!

2008-02-29 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0