Magont, babysång och byrån

Skrev jag inget ALLS igår? Kanske skrev så det räckte dagen innan.
Hur som helst...uppdatering av mitt EXTREMT intressanta liv:

* Magont (ska till vårdcentralen imorgon)
* Babysång (garanterat veckans höjdpunkt!)
* Telefonkö(er)
* Besök hos Nina
* Regn och åter regn

Jättespännande va?
Var ju som sagt på babysång igår morse...9.30, det ni! Om du ser nån som raglar runt på byn och ser ut som en zombie på tisdagmorgnar så är det bara jag:) Men jag skiter i tröttheten!!! Babysång är kanske det mest givande jag nånsin varit på. Mysiga duntäcken, tända ljus, trumma, gitarr och MIN BEBIS! Skulle LÄTT kliva upp klockan 4 bara för att få se hennes lycka när vi är där. *Längtar till nästa tisdag*

Sen så har jag ont i magen, antar att det är äggstocksinflammation, men det tror minsann INTE sköterskan på VC. För då MÅSTE MAN HA FEBER! Öh...jaha, vi säger väl så då...Ska iallafall till läkaren imorgon, och så är det ju dags för PERINEUMSPROVET. Och blodvärdet. Så jag skulle tippa på att jag är hemma nån gång efter 21 imorgon ifall ni vill hälsa på, ringa eller ha med mig på krogen.

Idag har jag varit hos Nina och druckit te, fått barnkläder och surrat. Skönt att slippa sina egna väggar ett tag. Särskilt eftersom hennes väggar var nytapetserade:) Bebis tyckte om fondväggen i köket:)

Nej, men så mycket mer har jag väl inte att tillägga...JO FÖRRESTEN! Drömmen i natt. Rasade ner från en hög, hög BYRÅ. Blev bara mos av mig:/

*over and out* ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tycker du verkar ha ett jättemysigt liv :) Skulle gärna byta några dagar med dig *L* Kan du åka till mitt psykojobb, så kan jag vara hemma med bäbis och gosa och pula, promenera och filosofera, och fika lite här o var :)) Bestäm en dag du, så fixar vi det...

2008-02-06 @ 20:04:14
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: LogLady

Tror dock inte att du VILL fika med alla personer som jag fikar med. Inte bara trevligt ska du veta:) Fast oftast. Ja men vi tar väl nästa söndag då! Lördag med om du vill;) Skriv en lista över vad som ska göras på jobbet bara så kirrar jag det på en galoschvändning!

2008-02-06 @ 21:05:20
URL: http://www.LogLady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0