Mina fingrar!!!!

I natt skulle de skära fingrarna va mig! *Ajajaj* Inte så trevligt...Var i en husvagn och blev tillsagd att jag skulle sträcka ut händerna genom fönstret. Men det var nån annan före mig, så jag fick ju se hur eländet gick till. Med armarna utsträckta i luften skulle de alltså använda en förskärare och kapa några fingrar på stackaren! Det sprutade blod kan jag säga!!! Och inte är det så jävla lätt att få av dem med en kniv...lyckas man inte första gången är det bara att karva vidare. *Ont* Men så blev det i allafall min tur, och jag tänkte att det nog vore bättre om man använde en yxa, då skulle man garanterat lyckas på första försöket. Precis när de höjer kniven och ska amputera mig SÅ VAKNAR JAG! Snacka om att vakna i rättan tid!
Inte bara jag som drömmer konstigheter, svärmor hade drömt att en DINOSAURIE åt på henne i natt! Varför drömmer man nåt sånt??

Det var nog allt för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0