Osjälvisk

Jag har aldrig någonsin träffat en sån OSJÄLVISK människa som dig, Ann-Helen. På riktigt...du måste vara sänd från himlen. Vad man än har för problem så fixar du alltid en lösning och ställer alltid upp. Du släpper allt för att hjälpa andra. Tänker du nånsin på ditt eget bästa? Du har låtit många människor köra över dig och utnyttja din godhet, låt de inte göra det igen. Du är värd bättre.

Idag skulle min son få följa med dig på bio, hur många tar med sig sina egna två barn PLUS två barn som tillhör kompisar? Och dessutom skulle du bjuda dem, du som knappt klarar av att leva själv. Det är godhet, omtänksamhet och vänskap. Tack för att du finns i mitt liv! :)

*over and out*

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Tack!.. Jag är glad att jag har funnit dig som min vän och din familj.. Ni är helt enkelt underbara. Nej jag skall försöka att inte låta fler människor köra över mig.. Dina ord värmde i mitt hjärta..TACK!!..

2008-02-10 @ 20:25:26
URL: http://sistaavenyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0