Otto-lina

Gårdagen var trevlig, mycket kakor och tårta. Och va trevligt det är när folk tar med sig kakor till kalaset. Som att ta med sig tårta till kalaset ungefär. Undra varför de tar med sig kakor egentligen? Kan det bero på att man bara får köpkakor hos oss? Fast det gör inget, kakorna är inte viktigast, framkom det på kalaset. Det är TÅRTAN, och den var minsann hemgjord!

Jimmys present från mig och barnen var nåt som jag också vill ha:

image11

Ja, fast det stod naturligtvis inte Otto på smycket. Min Prinsessa heter inte Otto.  Så nu ska jag beställa till mig själv, med båda barnens namn. Dyrt blir det, men det är inte billigt att ha många barn:)


Kommentarer
Postat av: En Elin

Hej! Vart kan man beställa det där smycket? :)

2008-03-08 @ 22:45:40
Postat av: Log

Det beställer man på www.namnsmycken.se
Kanonbra sida med kanonbra service!

2008-03-09 @ 10:43:36
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0