Pappy Love

Erkänn att ni gillade Pappy.

Sitter just nu och kikar på Let´s dance.Det är roligt måste jag säga, jag vill också dansa jive. Sonen har röstat på Danny, jag sitter och skäms. Pinsam jag var i söndags. Sonen somnade med huvudet i mitt knä. Ja nu alltså, inte i söndags.

Är lite trött, men jag tänkte att jag skulle skriva hejdå. Imorgon reser jag bort och jag skulle iofs kunna blogga från mobilen, MEN det tänker jag inte göra. Jag ska på minisemester och då kommer mobilen inte att användas. Kanske att jag eventuellt berättar om min resa när jag kommer hem. Kanskekanskekanske...

Fan också...var nåt mer jag skulle skriva, men nu har Jimmy surrat med mig så jag glömt bort. Joooo, nu kom jag på igen! Eller nästan...var nåt med att det är den 29 februari...aja...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jamen vadååå.... Du kan väl plocka fram mobilen en liiiiten sväng iallafall, och slå en pling till mej...

Jahadu.. Vad var det med den 29:e då? Sa han NEJ!?

2008-02-29 @ 22:18:24
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Hahahahaaaa, neeeee han sa inte nej. Jag frågade inte ens :/ Borde kanske gjort det kom jag på nu så här i efterhand. Jobbigt att vänta FYRA år till! För han lär väl knappast fråga ;p

2008-03-01 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0