R.I.P Garbo

Fick ett telefonsamtal imorse, min bortadopterade förstfödda låtsasdotter skulle nog på avlivning. Och nu fick jag ett sms om att hon precis lämnats av hos veterinären. Hon har inte bott hos mig sen i somras pga sambons astma och allergi, men det känns ändå lite konstigt. Hon var min sons 6års-present, han var så glad över henne. Sen började eländet att BITAS. I somras fick hon iallafall flytta till Ann-Helen*tack för att du tog hand om henne*, det var bättre än att avliva ett friskt djur, och sen kunde ju sonen hälsa på henne om han kände för det.
Förresten...alla kanske inte visste om det, men Barbro hette ursprungligen Garbo.

Idag är det babycafé igen. Återkommer.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja du hon är saknad..Det var ett nöje att ha henne.Man hörde iaf henne på kvällar och nätter när man var ensam :)..Så hon har vart ett kärt sällskap :)

2008-02-04 @ 22:28:21
URL: http://sistaavenyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0