SMS felskrivningar

Ibland kan det bli väldigt fel. När man är på fyllan är det nästan en oskriven regel att man skickar konstiga sms, iallafall jag:) Börjar på ett sms, sen går det åt helvete nånstans i andra ordet. Då är det bara att fortsätta mata på felstavade ord. Eller det kan nog inte ens kallas ord. MÅNGA gånger har folk fått sms av mig som inte går att läsa.
Ganska lustigt egentligen...snacka om att tappa tron på sin egen förmåga att kunna lyckas skriva ett sms med alkohol i kroppen.

Men jag har lyckats med rätt roliga saker i nykter tillstånd också.

*Jag vill ha GUD men får nöja mig med JUDEN. (Jag vill ha hud men får nöja mig med kudden)
Tur att jag aldrig fick iväg det messet, personen det var ämnat för skulle nog börja fundera.
Sen så har vi ju Ullis klassiker:

*Jag tror SADDAM smitit med i packningen! (Paddan skulle det vara. En sk lyckopadda som hade motsatt effekt)
Det roligaste av allt var att det var så tidsrätt. De hade just hittat på Saddam och satt honom i finkan.

Nej, nu får det vara bra.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaa, den där paddan... Jag minns den mycket väl :) Vattnet hade frusit när vi var uppe i fjällstugan och jag tror det var massa mer "olyckor" också... det var då jag trodde paddan *eller Saddam* smugit med :)) Men han var hemma i tryggt förvar *hahaha*
Men var jag verkligen nykter ;)

2008-02-04 @ 12:33:34
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: LogLady

Var väl en himlans tur du var nykter iaf:)Hur skulle resan slutat annars?

2008-02-04 @ 14:40:01
URL: http://www.LogLady.blogg.se
Postat av: Ullis

Tror minsann det var då det INTE var nyktert på varvet va? =)

2008-02-04 @ 17:22:20
URL: http://ensammamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0