Tack

...för att du lär mig ALLT, och då menar jag verkligen allt, om Star Wars. Min älskade lilla son, du har funnit nåt du verkligen brinner för. Jag undrade ofta varför du aldrig brydde dig särskilt mycket om pokemon, go-gos eller beyblades...men nu har du altså hittat DIN grej.
Jag är (var) totalt ointresserad av de där figurerna, men nu vet jag i stort sett allt om dem. Jag vet att de onda har röda svärd och de andra blå svärd. Jag vet hur det gick till när Anakin blev Darth Vader. Jag vet allt om Kejsaren, Luke, Obi, Leia, Stormtruppen...ja det mesta. Min lilla vän sitter på sitt rum och plöjer film efter film....PÅ ENGELSKA! Han förstår inte ens vad de säger, ändå vet han allt.
Han lever helt enkelt Star Wars med TV-spel, filmer och lek. Som en liten bonus har han fått låna Darth Vader mask (med ljud och allt) och svärd av Alexander Grönberg. Ni är så snälla där på andra sidan berget:))

Tror bestämt att jag måste ta en helg och se de där filmerna.

image5
Elakingen Darth Vader med Stormtrupperna i hasorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0