Blindtarmsoperation

Nånstans nere i Timrådalen, ungefär vid Merlo Slott, har de en kirurgavdelning i ett litet skjul. Detta skjul angränsar till ett kapell, Ljusets kapell  för att var exakt. Där har ju några av oss varit, så ni vet vad jag pratar om.
Hur som helst så var jag där i natt för att genomgå en blindtarmsoperation. Som med alla andra drömmar spårar den här också ur...
Det var extremt viktigt att min sarkofag var iordningsställd på rätt sätt. Bäddad med min svepning och så. Jag hade en lila sammetssvepning med svarta spetsar på. Var som en mantel ungefär. Så het!
Konstig operation...att jag inte protesterade. Skulle jag opereras i verkligheten och de började förbereda liksvepningar så skulle jag nog tänka över saken en extra gång. Men jag hade i allafall Mamma vid min sida:) Som tur var hann jag aldrig opereras, jag vaknade innan.

Från det ena till det andra...är lite småsur för att jag inte får vara med i `Let´s dance`. Jag kan inte titta på det där skitprogrammet för jag blir så fruktansvärt avundsjuk. Jag älskar att dansa och de ser ut att ha det så roligt. Så jag har alltså funderat ut olika lösningar på problemet. Nån proffsdansare är jag ju inte, så det gick ju bort. Inte heller jag har en karriär som skådis eller sångerska. Kommer troligen aldrig att få det heller. Så det som återstår är att söka till `Idol` eller vara med i nåt annat skitprogram som t ex `Bonde söker fru`.  Ja ni ser ju själv...jag kan inte sjunga, och jag är definitivt ingen bonde! Så jag hoppas nu på att tv4 ska starta en ny dokusåpa som jag passar in i! SEN ska ni få se på dans!

Kommentarer
Postat av: Nja det vette tusan

Men snälla Anki du får väl gå på något av våra tre inne hak i Timrå då å dansa, Puben, Olearys eller varför inte rentav Bergeforsparken ;)

2008-01-27 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0