Hotmail.com

Jag tycker det är lite konstigt det här med att stava till hotmail. Har nog aldrig haft så stora problem med att få till ett så enkelt ord nån gång. Här är några exempel på vad jag lyckats med:
www.hormail.com
www.hotmil.com
www.gotmail.com
www.hotnail.com
www.hotmail, com
www.kotmail.com
www.hitmail.com
Jag trodde att detta var ett vanligt förekommande "problem", men efter att ha nämnt det för närvarande vänner har jag upptäckt att så inte var fallet. Är tydligen bara jag som håller på så här...??? Jaja, kanske inte så konstigt...det är ju trots allt jag.

Sänder en extra tanke till en vän som har det lite jobbigt just nu. "It can´t rain all the time..."
Hoppas det går bra på måndag:)

Kommentarer
Postat av: stanislav

Själv har jag skrivit www.hotmale.com.. /E

2008-01-29 @ 14:24:33
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0