Inte en till natt med Anna Skipper och zombies, tack!

Ber till de högre makterna att jag ska få sova relativt ostört i natt. Mitt kvällsfrämmande har nyss åkt hem och nu ska jag krypa ner i min kalla säng. Jag hoppas att jag slipper drömma om Anna Skipper. I natt var hon fan inte snabb i hjärnan heller! Försökte förklara för henne 20 gånger att simhallen bara låg bakom nästa hus. "Vilket hus?" , sa hon bara hela tiden. "Jamen NÄSTA hus, det DÄR!", sa jag och pekade som en galning. Inte fattade hon ändå...suck. Sen när jag låg vaken och filosoferade i natt så fick jag för mig att jag hörde nåt i källartrappen..."kan det vara en zombie tro?" Hmmm...tankarna är minst sagt knepiga mitt i natten. Fick för min inre syn se hur det kröp zombies uppför källartrappen...hahaha, vad är det för FEL??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0