Inte ensam i mörkret

Skönt att veta att det inte bara är jag som har det kämpigt om nätterna. Vi har alla mer eller mindre sömnproblem, mitt problem är inte att somna utan att SOVA. *Älskar dig världsmycket ändå bebis*
Känns ändå lite skönt att veta att det finns fler som är vakna. Allt kändes förut så ensamt, nu vet jag ju att ni finns därute i mörkret.

Drömde rätt normalt i natt btw. Var på Gröna Lund och åkte "fritt fall". Ja fast karusellen var ju inte som den brukar. Den var spiralformad och hoppade upp och ner, svårt att förklara, man måste se det med egna ögon;)

Tvättstuga snart, kanske kommer på nåt intressant att skriva om när jag står där och hänger tvätt.

*over and out*

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men vad menar du?? Är det fler än du som vakar på nätterna? Tokiga människor :)
Men känner jag dig rätt så slumrar du väl en stund på morgonkvisten istället.

2008-01-30 @ 20:42:20
URL: http://ensammamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0