MRSA

Har fått papper från medicinmottagningen om att jag måste göra en provtagning. De vill utesluta att jag fått med mig lite MRSA från sjukhuset när jag låg inlagd på intensiven. Med min tur har jag väl det:/
Hur som helst så står det att jag ska lämna prov från näsa, svalg och PERINEUM! Man blir ju nästan mörkrädd!!!
Ann-Helen som var hos mig och fikade när jag läste papperet, kunde naturligtvis svaret på vad perineum var- de nedre regionerna...Men jag sa till henne att jag inte ville ha nån pillrandes i mitt perineum, då ringde hon en bekant som var på perineumsprovtagning igår, och frågade hur det gick till. Som tur var fick man peta i perineum själv, hahaha. Känns som att folk har petat klart där för min del. Fick i allafall en tid på vårdcentralen nästa vecka, lika bra att kolla blodvärdet då också antar jag. Skulle ju göra det ett par veckor efter sista järninjektionen*hoppas på HÖGT värde*

Kommentarer
Postat av: stanislav

Hehe ja det var ju skönt, du får fråga efter receptet på köttfärrsåsen då :P

2008-01-29 @ 17:34:32
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: stanislav

Men mammas köttfärssås är ju alltid godare spelar ingen roll hur många gånger man stått och tittat på hur de gör så får man aldrig till den lika bra.. :P

2008-01-29 @ 17:51:11
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: stanislav

Nätterna är ju hennes lediga tid.. dagarna så beskyddar hon hela tiden, på nätterna får hon skramla på i köket och äta sig nått gott :P

2008-01-29 @ 17:58:14
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0