Detta blir det sista jag skriver...

...innan jag åker till Stockholm. Har egentligen inte så mycket att tillföra. Hjärnan har förmodligen kokat bort totalt i värmen.

Våran helg har varit lite småtråkig, ja först och främst så är det ju så förbannat varmt så det går inte att vara ute. Sen så har sonen varit i farmor och farfars stuga i fjällen, då är familjen bara halv och Prinsessan ropar konstant KA-KA eller KE-KE. Men idag kommer han hem och då blir allt perfekt igen!

I fredags kom Ann-Helen på besök, hon hade med sig en stor, rosa kanin till Prinsessan. Hon älskar kaniner. Det är nåt älskvärt över deras långa öron som man kan stoppa in bakom tutten och snusa på. Men det jag undrar är...

Varför är de flesta gosedjurskaninerna ROSA?!! Nån som sett en rosa kanin nån gång?

Nej nu är det tvättupphängning som står på schemat...sen packning. Imorgon checkar vi in på hotellet på Globen och på tisdag blir det galet roligt på Gröna Lund. Jag har blivit lovad att få köpa eget åkband och Jimmy ska ta hand om Prinsessan medans jag åker Fritt Fall och alla andra roliga karuseller. *Lycka!!*


Kommentarer
Postat av: Mz Blond

Tror de är rosa för att vara gulligare o passa till tjejer s



Ni får ha en bra semester :D

2008-07-27 @ 15:30:02
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Annica

Ha det så mysigt!!!!

2008-07-27 @ 21:14:18
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Elin & Odin

Ha så skoj i hufvudstaden!

2008-07-29 @ 20:43:39
URL: http://odins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0