32? 35? What´s the difference?

Idag är det en stor dag. Min vän, tillika barnens gudmor, fyller år. 32 igen. Börjar bli lite orolig nu, när man når den ålden MÅSTE man börja bete sig vuxet, va? Eller? Alltså inte för att du är omogen eller barnslig på nåt sätt, jag tänkte mer på våra små påhitt. Fast å andra sidan är det väl bra att hålla sig ung? Ja om man inte går till överdrift alltså...

Enda anledningen till att jag ens orkade öppna datorn denna okristliga tid på dygnet, är för att säga

STORT GRATTIS TILL DIG ULLIS!!!




Kommentarer
Postat av: Ullis

TACK!!!!!

Ja, tänka sig att jag fick förmånen att bli 32 år igen :) Snart är du nog ikapp mig hihi

Men jag är ju iallafall inte så patetisk så jag tror att jag är 20 eller nåt. Man måste ju vara lite realistisk. När rynkorna börjar komma, så ska man med stolthet visa upp dem :)Jag LOVAR... När jag på riktigt fyller 40, så kommer jag att fira min 35-årsdag.

2008-05-09 @ 10:00:46
URL: http://ensammamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0