Besparingar

Timrå Kommun ska återigen SPARA pengar. Vad blir lidande tror ni? Ja inte är det de högsta chefernas löner iallafall. I vanlig ordning är det barnen som ska drabbas. För att göra en lång historia kort- läs här. Man blir bara så ledsen. Sen kan ju alla politiker och resterande vuxna idioter klia sig i huvudet och säga "Varför har det gått så illa med ungdomarna? Varför har de dåliga betyg? Varför finns det gäng som driver omkring och slåss?" Snacka om att bara se tillfälliga lösningar, vart är framtidsplanerna? Helhetslösningen? Arbeta preventivt, vad är det?


Kommentarer
Postat av: AHJ

Tjoho..Jag bryr mig och har läst innan jag åkte iväg imorse men hann inget skriva.. Nu har jag lämnat lite fotspår efter mig.. vet vad du handlade på stan igår också ;).. Fan kan du inte knäppa kort på allt snyggt du köpte.. De där super trendiga linnet och de super snygga byxorna ;)

2008-05-23 @ 23:42:57
Postat av: Annica

Inser att jag inte varit här på ett tag... Varför då? Hm.. grubblar på det nån annan gång. Läste länken. Är det så här det kommer bli med alla våra barn och ungdomar?! Man kan ju nästan idiotförklara sig själv att man skaffat barn till en sån här värld. I ett land som styrs av kompletta idioter. Åh... Nu blir jag arg igen.

Förresten!

Jag fick svar! Efter påtryckninger....

Men det tog skruv för jag fick ett brev från rektorn som jag pratade med först. Hon bad om ursäkt.. ler från öra till öra

Nu ska alla rektorer komma fram till lösningar på respektive förskola. Alla listor på vikarier ska sammanställas så det finns möjlighet för vem som helst att ringa in en vikare. Det ska inte bara ligga på avdelningen som det gör idag.

Jahapp. Nu kan jag nästa sätta mig en stund och ta en kopp kaffe som belöning. Tills jag sätter tänderna i nästa utmaning. Förskolematen...

Hej hopp!

2008-05-26 @ 10:54:41
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0