Dagens post

...Jimmy fick inte mindre än FYRA brev från halebop! På den tiden jag bytte till Halebop fick man nog bara två brev.

Jag fick brev från Fonus...det kan aldrig vara bra. Men det var rätt ofarligt. En inbjudan till en underbar kväll i Spegelsalen, Stadshuset. Tydligen skulle det bjudas på sång och musik som får en att känna att sommaren är här. Jag fick ta med mig grannar, vänner och familj. Jag vet inte om de försöker styra till sitt rykte om att vara trista (jag vet, jag har sååå bra humor) eller vad det är, men det känns på nåt sätt konstigt att få en sån inbjudan av Fonus. Och tänk om Richard Skoog skulle vara där, min begravningskontakt, då kanske jag börjar tjuta eftersom jag förknippar honom med kistor, urnor och dödsannonser. Men vill nån följa med så offrar jag mig. Huvudingredienserna är flygel, trumpet och sång.

Kommentarer
Postat av: ullis

Hmm... Jag söker ju nya jobb för brinnande livet.. Tror du att jag kan hänka, och söka jobb på Fonus??

2008-05-13 @ 11:02:48
Postat av: LogLady

Abso!! Bäst vi skyndar oss med anmälan, baby håller på att knyckla ihop den totalt nu!

2008-05-13 @ 11:09:19
Postat av: stanislav

Fonus huvudkontor ligger i Kista. Det var de bästa jag kunde komma på. Tänk om deras planer är att tråka ihjäl er?



PS: Kistor och bleka begravningsgubbar i kostym tycker inte jag passar in i en spegelsal, tror dom alla är vampyrer...

2008-05-13 @ 11:16:38
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0