Jag blir alldeles matt...

...när jag av misstag råkar hamna på en (rosa) modeblogg. Jag orkar inte...Och det jag inte kan förstå är varför dessa (kvinnor) envisas med att knäppa kort på sig själva framför spegeln. Med kameran vänd åt FEL HÅLL!!!! Ser ju helt galet ut!!! Men det kanske säger en hel del om dessa människors iq...vad vet jag...kanske det är så att man begåvas med hjärna eller talang för att se vad som är snyggt (ja i deras värld då).
Jag är tacksam över att jag begåvades med hjärna.

Ps. Jag har en hemlis...

Kommentarer
Postat av: AHJ

Ja men tänk om människor kunde lyssna när man säger åt dem hur man skall göra för deras eget bästa.. Jag tycker inte om hemligheter... :)... Men de kanske kan göra en glad och lycklig senare ;)

2008-05-15 @ 09:53:30
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: Ullis

Å den hemlisen kommer jag att få ta del av kl. 16.00 imorgon va? Eller hur var det?

2008-05-15 @ 12:18:49
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: LogLady

Nej du lilla stumpan...på lördag när vi ses :D

Vi konstaterade bara att det ÄR helg imorgon klockan 16. Och att du skulle få veta till helgen. Men vi sa väl aldrig NÄR? hihi

2008-05-15 @ 14:01:12
Postat av: Mz Blond

Jag har inte heller förstått hur de tänker... om de vill se sig själv på skärmen och se hur kortet blir måste det finnas andra sätt att göra... eller???? jag har oxå en hemlis ;)

2008-05-15 @ 14:25:40
URL: http://TheCookie33
Postat av: totti

haha, är det Englas du råkat dykt in på..

2008-05-15 @ 15:07:54
Postat av: LogLady

Mz Blond- Har du?? vaddå? vaddå? Missade ditt samtal förut :(



Totti- Ja den råkar jag alltid hamna på, den ligger på mest aktiva listan...ibland får man tråkigt haha. Men det finns fler också, en som jag t om sagt till TVÅ gånger. De lär sig aldrig.

2008-05-15 @ 15:52:46
Postat av: LogLady

Mz Blond- Har du?? vaddå? vaddå? Missade ditt samtal förut :(



Totti- Ja den råkar jag alltid hamna på, den ligger på mest aktiva listan...ibland får man tråkigt haha. Men det finns fler också, en som jag t om sagt till TVÅ gånger. De lär sig aldrig.

2008-05-15 @ 15:53:21
Postat av: Annica

Känn dig adopterad!

Hur kan jag motstå en dotter???

Sen att hon bara är något år yngre spelar ingen roll. Då slipper jag bli osams med henne. :-)

Sen dina små trollisar till barnbarn?!?!

Det kan inte någon i världen motstå!!!!!

Så.

KÄNN DIG ADOPTERAD DOTTER!!! L

KRAM!

2008-05-16 @ 12:54:40
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Var noga med vad du önskar dig. Det kan bli sanning....

Du får i så fall inte bara en lillebror utan minst tre. Beroende på om du ser Stefans som "Pappa" eller "Bror". Det finns nämligen två bröder nere i Danskjävulsland. Landlet de svalt sin tunga. Sen får du två stycken totalt knäppa "mormödrar" Sen är det kanska tomt på min sida. Men Stefan.... Han har en hel drös med galen släkt....

Är du fortfarande säker....

Vi kanske ska hålla oss till en fika då och då? L Jag bakar självklart!

Det är för kallt att grilla....

2008-05-16 @ 13:29:11
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0