Morgonstund...

...visst kan det vara skönt att vara vaken tidigt på morgonen, som igår...jag gick till babysången (f ö säsongens sista *snyft*) runt 9-tiden, var nästan bara jag som var ute då. Jättemysigt att vara ute ensam när solen skiner och fåglarna kvittrar, då känner man sig verkligen LYCKLIG.

Egentligen har jag inte så mycket att tillägga idag. Bara att jag är lycklig för en till sak, eller egentligen flera, men det får fortsätta vara en hemlis. Jag köpte nya glas igår!  Behövdes verkligen.

Sen så tror jag att jag ska stänga bloggen, eller lösenordsskydda den. Jag vet inte riktigt. Jag vet ju själv hur jag vill att en blogg ska vara för att den ska vara rolig att besöka regelbundet, och inte är det så här. Jag vill lägga ut bilder och skriva mer personliga saker, men det känns på nåt sätt inte rätt att lägga ut min familjs liv på internet. Vi får se...

Jag har även funderingar på att dela med mig av livet på våran gata, det är fantastiskt underhållande att sitta ute en varm kväll. Alla dessa personligheter...tanten-som-går-med-katten-i-koppel-bara-för-att-få-komma-hemifrån-och-tjuvröka, den-finska-vin-städerskan, tjocka farbrorn. Listan kan göras hur lång som helst...

Min enda fundering just nu är om jag ska borsta tänderna innan eller efter jag krupit ner under täcket bredvid min varma, sovande bebis.

Kommentarer
Postat av: Elin & Odin

Inte stänga bloggen. Lova det!

Då vill jag ha lösenordet så jag kan följa äventyren på eran gata...

2008-05-21 @ 08:18:30
URL: http://odins.blogg.se/
Postat av: LogLady

Absolut! Om jag bestämmer mig för lösenords-lösningen så får naturligtvis de jag "känner" fortsätta ta del av bloggen:)

2008-05-21 @ 08:27:39
Postat av: Ann-Helen

Godmorgon!!... Ja visst är det härligt med sol och fågelkvitter och känna den där lyckan..Men tyvärr så finns den inte idag..Kallt och hemskt ser det ut att vara... Hoppas du får en super dag iaf...

2008-05-21 @ 09:07:40
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: totti

Du tänker väldigt snarlikt mig, därför det inte står vare sig vad jag gör på dagarna heller. Jag ryser av tanken att bli kartlagd. Hur lösenordskyddar man???

2008-05-21 @ 10:37:03
Postat av: stanislav

Hmm borde kunna ha kvar bloggen som den är, men sen så använder du någonslags spoiler varning med lösenord för det som är "privat"

2008-05-21 @ 10:53:10
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: LogLady

Totti- man kan göra det under "inställningar". Håller med helt och fullt, man såg ju hur det slutade i Arboga. Finns alltid nån som tycker att man är lite för lycklig och har det lite för bra. Nu slutar det ju inte alltid lika illa för alla, men ändå:) Om du skaffar lösenord vill jag veta:))



Stanislav- Hmmm, du (läs Putte) som är så händig vet säkert hur man fixar det då?? Men det var ju en väldigt bra idé.

2008-05-21 @ 11:17:14
Postat av: stanislav

Jag är ju värsta IT gurun med min dator nu :D.. Bill ( tror han hette det ) Gates ringde nyss och undrade om jag inte kunde fixa hans dator.

2008-05-21 @ 11:23:15
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: LogLady

Stanislav- Ja men då så! Vad är problemet? Ta reda på hur man gör du! (alltså ring Putte...)Blir man automatiskt duktig på koder och prylar när man köper en ny dator?

2008-05-21 @ 11:35:54
Postat av: stanislav

Nja inte om man köper skit :D .. men om man köper grymt så väcker man man sitt estetiska IT-jag. Så fort jag blundar så ser jag världen i matrix koder :D

2008-05-21 @ 12:50:04
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0