Ryck upp mig, jag är en morot

Nä undra om man ska ta och rycka upp sig idag...fast det känns ju inte riktigt som så när man tittar ut.  Varför detta halv-väder? Antingen är det fint eller så är det... fult(?) bara inte så här! Jag tar gärna ett par dagar med riktigt spöregn, allt för att gräset ska bli grönt och träden slå ut riktigt. Sen så tycker jag om oväder också, Jimmy påstår att det hör till min mörka och svåra personlighet. Kan vara så.

Börjar mer och mer känna panik över vad jag ska göra när mammaledigheten är slut. Jag är snart 30 (nej det är lååångt kvar, men ändå) och vet inte vad jag vill jobba med. Jag skulle ju bli lärare, men jag vet som sagt inte längre. Känns på nåt vis väldigt avlägset. Jag vill bara ha lite pengar och helst ha roligt under tiden jag tjänar dem.
Varför hjälper ni mig inte? Nån som har ett roligt jobb att tipsa om?

Kanske dettta bara var tillfälligt, jag vet inte riktigt själv. Men under tiden jag lever livet, får ni titta på en gammal bekant- The Loglady!

image53

Kommentarer
Postat av: Annica

Hehe..
jag är ju snart 40 och har inte en blekaste om vad jag ska göra när jag blir stor. *L*
Ha en trevlig kväll!

2008-05-02 @ 22:40:33
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0