Sömnmedel för bebisar?

Nätterna blir värre. Jag har stolt berättat för alla (grannar, främlingar, bekanta) att min Prinsessa minsann aldrig gråter på nätterna. Inte ens när hon var liten och alldeles ny. Hon har vaknat och varit hungrig, gnytt till och somnat om, men aldrig varit hysteriskt ledsen. Förrän nu.

Jag antar att det går att skylla på den envisa tanden som inte vill komma upp, förmodligen går detta hand i hand med febern och den korta stubinen. Men mamma vill sova. Jag orkar inte vakna varje kvart (känns det som) och försöka mata nån som inte är hungrig. Men på morgonen går det bra att sova för lilla fröken, vaknar sällan före 9.

Så om ni ser mig och tycker att jag tappat min fräscha look, så förstår ni nu varför.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Är det nu den lilla gudmodern ska komma med en handpåläggning :)

Vad händer i helgen då? Jag skulle behöva en "heldag" i Birsta :)) Du då?

2008-05-29 @ 09:48:28
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: stanislav

Hade du suttit uppe och tittat på NHL finalen så hade du aldrig behövt kliva upp :P

2008-05-29 @ 10:51:22
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: LoGGy

Ullis- jag behöver ALLTID heldagar på Birsta, men kanske det blir fredagkväll. Vad är det för dag idag? Jimmy har sagt att jag ska ta moppen och åka på fredagkväll:)) Igår var jag till Mamma med moppen.



Stanislav- NHL? Nja...inte riktigt min grej, de har alldeles för mycket kläder på sig!! Men annars så kanske...

2008-05-29 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0