Det har hänt igen!

Idag innan vi skulle åka till affären var jag upp till sovrummet och tände en lampa i fönstret. Var noga med att släcka taklampan när jag gick ner igen. När vi kommer hem är lampjäveln tänd!

Sonen är med farmor på hennes jobb i natt, dottern och J snarkar ikapp på övervåningen. Jag har tråkigt. Innan J somnade så höll han på att knäcka mig totalt. Vi pratade om att adoptera  från Kina ,och han la fram saker på ett hemskt sätt, så jag började stortjuta. Verkligen tjuta. Han skrattade så att han höll på att kvävas, och jag skrattade och grinade samtidigt. Insane.

Tänkte se vem som åker ur Idol och sen gå upp och kolla på The Mist, som jag började se häromkvällen. Om jag vågar.


Kommentarer
Postat av: stanislav

The mist är jag lite kluven på, tyckte det blev för mycket med bläckfisk armarna, men slutet var så brutalt bra att det väger upp hela filmen.

2008-11-21 @ 23:53:27
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag skulle inte klara av att bo i ett spökhus, hur fixar du det om inte Jimmy är hemma?

2008-11-22 @ 10:14:01
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: MzBlond

Ja vad ska man säga???

2008-11-23 @ 13:05:50
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: grannen

Ja skulle döööö!! Tänk va många kvällar o nätter jag går å lägger mej själv, ja gumman hon sover. Skulle aldrig klara av nå dyligt. Men som du ibland säger: Kanske glömde att du hade lampan tänd ;-)Men visst äre grejer som händer, JAG tror på sånt

Ha de!

2008-11-23 @ 15:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0