Ett ord

Har sett lite olika varianter av den här utmaningen, men jag kör den svåraste- att svara med ETT ord.

Var är din mobiltelefon? Bokhyllan
Var är din andra hälft? Nära

Ditt hår? Trasigt

Din mamma? Ängel

Din pappa? Frånvarande

Syskon? Ja

Det bästa du vet? Familjen

Din dröm inatt? Tågmamman

Din dröm/ditt mål? Rikedom

Rummet du är i? Vardagsrummet

Din hobby? Arkeologi?

Din skräck? Mögel

Var vill du vara om 6 år? Hemma

Var var du igår? Olika

Vad du inte är? Massor

En sak du önskar dig? Välgång

Var du växte upp? Timrådalen

Det sista du gjorde nu? Drack

Dina kläder? Svarta

Din TV? Platt

Ditt/dina husdjur? Jimmy?

Dator? Bärbar

Ditt humör? Bra!

Saknar någon? Mamma :(

Din bil? Radiostyrd

Något du inte har på dig? Korsett...?

Favoritaffär? Varierande

Din sommar? Blodig

Älskar någon? JA

Favoritfärg? Svart

När skrattade du senast? Nyss

När grät du senast? Igår


Jag utmanar tågmamman, Stanislav och "M".

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu sitter jag här och surar...för det ALDRIG nån som bjuder in eller ytmanar en hondjävul minsann... ;P

2008-12-06 @ 12:56:20
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHA ytmanar....är jag från IRAN elle??? hahaha....UTMANAR ska det ju stå....

2008-12-06 @ 12:57:13
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0