JAGJAGJAG

Sonen är hos farmor och farfar hela helgen, dottern sover för natten och mannen är på nåt som tydligen kallas för "soff-läsk".

Mamman är alldeles ensam. Hon får göra vad hon vill. Fattar ni hur stort det är? Jag vet inte vart jag ska börja, slutar väl med att jag sitter kvar här och tittar på Madagaskar, som förövrigt är en kanonrulle! Så nu är frågan...Guitar Hero (ensam!!) eller Desperate Hosewifes-avsnitten jag ligger efter med.

Var ute och invigde Piluttans overall idag också, knäppte kort men dem är fortfarande i kameran som är på en annan våning :P


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Men vad mysigt!!!... Synd jag hade barn annars hade vi kunnat tagit en cider och spelat lite spel :)... Tusen tack för den jätte jätte fina presenten jag fick igår på min stora dag ;)

2008-11-15 @ 21:58:42
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: stanislav

Guitar Hero! helt klart. Sno ihop en liten drink och rocka loss

2008-11-16 @ 00:25:13
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt o vara själv, de behöver man ibland=)

Spännande o se overallen!



Kram M

2008-11-16 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0