Legotjyvar

Sonen är helt knäckt, grinar, skriker och skrattar om vartannat. Mamman är skadeglad och viker sig dubbel av skratt.

"Nu är jag arg, mamma. ARG!", "Det är ganska roligt också att det är nån som spökar här, de hälsar ju på varje vecka",
"Jag ska DÖÖÖÖDA henne!"....ja detta är bara några av kommentarer jag hört idag. Han tycker även att vi ska ringa till TV så de kan komma hit och filma. Alltid är det nån som har varit på hans rum och lekt med, eller flyttat/gömt lego. Nu sitter han bredvid och säger att "de borde vara jätteintresserade av Lego StarWars, de har säkert en samling i källaren". Men värst var faktiskt när de hade bytt lasersvärd på legogubben, de hade tagit bort det röda och satt dit ett blått!

Vad tror ni, kamrater? Har jag ett litet spökbarn här hemma som aldrig fått leka med lego i sitt jordeliv, och därför tar min sons lego?

Kommentarer
Postat av: ullis

eller är det så finurligt att han lyckats hitta nån att skylla på :) det går ju inte direkt att ställa spöket mot väggen.

Men å andra sidan så vore Kims rum det sista jag skulle välja om jag skulle bo där.. Det är ju ett typiskt spökrum :)

2008-11-03 @ 17:38:19
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

2008-11-03 @ 17:39:10
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/
Postat av: A-H

Ja du vad skall man säga om det då... Det låter mindre trevligt..men det är ju synd om spökbarnet som aldrig fått leka med lego..Fråga kim om det inte är okej att de lånar det ett tag :)

2008-11-03 @ 17:40:53
Postat av: Anonym

Är de till er vårt "spökbarn" tog vägen=)=)=)

Kram M

2008-11-04 @ 11:08:36
Postat av: grannen

Usch sånt vill ja INTE veta!! Ni hör ju o märker MASSA konstigheter hemma, kymigt

Mormor vill se hure är med hennes barnbarn ;-)

2008-11-04 @ 15:35:09
Postat av: stanislav

Det kanske är den där flickan som dom sa hade ramlat och slagit ihjäl sig på skolberget när man började i ettan. Du vet i "ravinen" bredvid dom ilskna hundarna.

2008-11-04 @ 21:00:29
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Loggan

Men Stanislav, tror du inte att hon skulle ge sig på dotterns dockor istället då? I våras berättade även Ronny här på området att det hänt en sån olycka, skröna ller sanning?

2008-11-05 @ 08:02:03
Postat av: stanislav

Jag har alltid trott det varit en skröna för att man inte skulle gå för långt från skolan.

2008-11-05 @ 10:33:35
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0