Lost and Found

Nu har min jamaicanske vän kommit tillrätta. När jag kom in i vardagsrummet så låg den bara där på bordet!!

Närå.

Jag fick hjälp i sökandet av Ann-Helen. Dessutom hade hon tagit med sig en massa kakor. Man kan nog nästan säga att vi lockade fram tv-dosan med hjälp av dem...den hade nämligen krupit in under soffan och gömt sig. Har tittat där minst 10 gånger det senaste dygnet, samt att sonen lyst med ficklampa, ingen dosa. Tack för hjälpen!

Hon är nog lite orolig för att jag fått en släng av tidig demens eller nåt, för hon sa att "snart vågar man inte komma hit för när man ska hem så är jackan borta, eller så har man bara en sko!"

När jag bad henne ta med tutten från köket svarade hon: vart sa du att du trodde du lagt den? Ja, ja. Det är säkert jag som slår på tv:n och byter lasersvärd på legosnubbarna också. Och slår på cd:n i köket rätt vad det är. För det hände imorse. Konstigt att jag inte slarvar bort ungarna.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tror jag ska komma o hämta barnen från dig - för jag tror inte du ska ha ett så stort ansvar minsann... Jag kan adoptera dem kanske?

2008-11-28 @ 15:55:10
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Haha.. Ja men tänk om jag en dag skall gå hem och det bara finns en sko.. Men huvudsaken var att den kom fram.. Kakor skall prinsessan få fler gånger hon var ju så söt när hon drog ihop hela ansiktet.. Eller så blir ju spöket snäll av dem också eftersom han petade fram dosan så vi såg den ;)

2008-11-28 @ 18:49:08
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0