Maaaaat!

Nyss hemkommen från ljusparty, det är ju såååå underbart! Man vill bara handla och handla, men nu är det snart jul så då måste barnen prioriteras (sällan...?). Idag har jag ätit och ätit, eller egentligen har detta pågått i flera veckor. Idag stod vågen på 49.7!!! Så mycket har jag inte vägt ogravid nån gång. Jimmy rasar i vikt sen ca 3 veckor tillbaka, har gått ner 4-5 kilo, medans jag kommer se ut som en flodko innan året är slut.
Du är så duktig!

Det har varit lugnt (vad jag vet) med spökerier, så ni behöver inte vara oroliga för min skull :)

Veckan blir relativt lugn med lite sjukhusbesök och sen fester till helgen. På fredag är det 50-årsfest och på lördag 30-årsfest. Fiiiint man lär må på söndag ;) Närå, det blir lugnt för min del.

Nu ska jag äta lite chips o dip och se om man tar sig över 50 strecket ikväll.

Ps. Erik, det var inte så bra att du skrev det där om bläckfisken. Jag såg aldrig klart filmen den kvällen ...pucko! :)

Kommentarer
Postat av: stanislav

Haha men bläckfiskarmarna kommer ju efter 10 min in i filmen.

2008-11-24 @ 10:20:14
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0