Overlook Hotel

Ja så heter ju hotellet i "The Shining", och där var jag på besök i natt. Och jag kan säga att det inte var trevligt direkt. Målet var att hämta lite smycken och andra värdesaker från den framlidne Mr Osbournes lägenhet. Jag fick tag på en riktigt snygg ring till mig själv, men jag tror att det egentligen var ett beställningsjobb. Besvikelsen var stor när jag vaknade och tittade på långfingret och såg att ringen var borta! Take me back to Overlook!

Antar att denna dröm föddes redan igår eftermiddag, då jag städade tillbaka dvd-filmerna som Piluttan dragit fram på golvet. Konstigt att man kan bli så påverkad av nåt man inte ens lägger märke till.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hur har det gått för er? Ni har varit på sjukhuset va, eller var det senare?

2008-11-24 @ 11:48:50
Postat av: Annica

TACK!

Ja man blir ju förberedd på ett annat sätt. Och döden känns mer som en befrielse än något ont.

Nu får vi ta en dag i taget och sakta ta oss upp till ytan igen. Det känns som att man gått och hållt andan länge nu.

Tack igen!

KRAM!

2008-11-25 @ 08:46:00
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0