Vem driver med vem?

Nu hände det igen! Sitter i soffan i lugn och ro, Prinsessan sover ute i vagnen på bron. Det är knäpptyst. Helt plötsligt börjar en massa saker låta i lekrummet, som ligger bredvid vardagsrummet. En leksak "plingar" och en hund skäller. Creepy.

I förrgår morse hann pappan gosa lite på baby innan han åkte till jobbet, de stängde också av tv:n i sovrummet riktigt så det "blå skenet" försvann. När jag sen på kvällen kom upp till sovrummet lyste det blått ändå! J påstår att det är jag och sonen som driver med varandra, men så är det INTE. Vi är ju för f-n lika rädda båda två!


Kommentarer
Postat av: Ullis

det kanske är samma person som höll på med min sons innebandyklubbor som stod i en plåthink... Det small som åska inne på hans rum ibland.. Finns tyvärr inga vettiga förklaringar är jag rädd. det är bara att acceptera att vi inte är ensamma på denna jord.

2008-11-27 @ 12:31:18
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Men allvarligt det är ju lite mystiskt måste jag säga :).. Jag tror det är J som driver med er båda..Men han kan ju iofs inte ha startat lill tjejens saker idag för han jobbar ju :)

2008-11-27 @ 13:59:07
URL: http://sistaavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0