Födelsedagskalas för en prinsessa

Igår var det full rulle HELA dagen! Eftersom Jimmys mormor och min Mammas bästa väninna, Anita, skulle på party på kvällen så fick de dispens att komma på förmiddagen. Tanterna skulle på O´Learys, omvända roller eller vad!!? :)

Jimmys mormor har stickat MASSOR med kläder, som vanligt den bästa presenten:)

Anita hade med sig en rolig vovve som både blinkar och låter...

Prinsessan herself :)

Hon och jag...

Prinsessbilen var extremt rolig att sitta på.

Dricker saft för första gången, det blev MÅÅÅÅÅNGA flaskor:)

Rosa såklart!

En del av gästerna, kolla in alla rosa kakor!

Dagen var helt fantastisk och hon fick så mycket fina presenter. Tack alla!
Men ett speciellt STORT tack till Ullis, som bakade allt det rosa:) Inte lite.
Och Ann-Helen som hjälpte till med allt som jag inte hade tid med. Dvs det mesta:)
Utan er skulle det inte ha flytit på så bra som det gjorde!!!

Kommentarer
Postat av: ullis

Ett stort tack till DIG! Utan dig skulle jag fortfarande sakna en prinsessa i mitt liv :) ÄNTLIGEN har jag nån att köpa de där sockersöta dockorna till :)



Önskar dig lycka til på dagens - något mindre och förmodligen skönare kalas skratt

2008-10-11 @ 09:13:36
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gu vikka härliga 1års bilder!! Tänker tillbaka på min gummas stora dag :-) Tack för go fika! Å än en gång: Stort GRATTIS till tösen Kramis

2008-10-11 @ 15:22:49
Postat av: Ann-Helen

Tack själv!!!... Hon är värld att göra lite för den där lilla sötisen... ;)...

2008-10-11 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0