Ojojoj

Nu är det illa här på skärmen. Bokstäverna är så små så de syns knappt, vet inte vad som hänt. Och jag som knappt ser nåt ändå. Om det står en massa tok så vet ni iaf vad det beror på.

I natt så drömde jag att jag skulle till OK här i Timrå av nån anledening...när jag kommer dit ser jag att min pappas bil (ehh?) står utanför. Och det bästa av allt- nycklarna sitter i! Bara att hoppa in och köra då...men han hinner komma ut och sätta sig i passagerarsätet. Jag sa att han hade inget val, bara att åka med mig till Biltema och köpa SPOLARVÄTSKA! Viktiga saker, mina vänner. Sen var jag även på IKEA och provade skor på Piluttan. De hade rosa skohorn...tänkte sno med mig ett hem, men vet inte hur det gick.

Igår hittade Jimmy två tatuerare som verkar vara hur grymma som helst! Och de kan göra porträtt! Så vi tänkte att "Västerås är ju rätt nära ändå, vi tar med oss 10 papp och åker ner"...Kan ju vara lite roligt. Ända tills vi såg att det var i Piteå de håller till, så då får det väl bli Piteå då.


Kommentarer
Postat av: "plastfarfar"

Du ett litet tips, jag känner en jättebra och billig tatuerare som bor inom en 20 min avstånd ungefär !!! Kom över till Lillian nån dag om du vill veta mer ! Rock`n roll !

2008-10-28 @ 12:59:38
Postat av: LogLady

PLASTFARFAR: Billig OCH bra? Sånt gillar jag såklart! Och 20 minuter bort bara..? Lite bättre än Piteå, detta måste undersökas :)

2008-10-28 @ 15:17:42
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Ullis

Behöver du en it-tekniker?? Jag kanske kan hjälpa dig med lite inställningar :)) Annars kanske du behöver nya brillor med "läsglas" som pensionärerna använder... :)



Undra om det är ännu en av dina sanndrömmar skratt

2008-10-28 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0