Spöken och vampyrer

Nej jag vet att det är en vecka kvar till halloween, men hemma hos mig är det alltid halloween.

I natt var jag i spökhuset igen. Men jag hade lyckats tagit mig till sista rummet! Det som var så bra var att det bara var ett spöke i varje rum, och det spöket var i början av rummet (labyrinten) så jag sprang! J-lar va jag sprang! Och jag kom ut därifrån utan att ta nödutgången. När jag berättade för J imorse sa han: "Det där måste verkligen ha varit traumatiskt för dig eftersom du fortfarande bearbetar det när du sover."  Eh...JAAAA!

Ikväll ska vi ha barnvakt för första gången på riktigt, bara ett par timmar dock. Känns lite nervöst, men det kommer gå bra. Mamma och pappa ska äta på restaurang och sen gå på bio. Ska bli kul att se en riktig svensk vampyrfilm, och det var ju några år sen jag läste boken så förhoppningsvis har jag glömt det mesta. Annars är det mest bara skit att se en film efter man läst boken.

Ps. Jag har fortfarande inte förstått mig på Abbas storhet...? Är det nåt fel på mig?

Brinnande vampyr...eller brinnande ABBA...

Kommentarer
Postat av: ullis

Hoppla hoppla.. Barnvakt :) Låter ju kanon juh...



Hmm... Att du fortfarande ska vara så rädd för spökhuset... Jag berättade det för Marcus nu att du har mardrömmar å han sa "Vicket fjoll"

2008-10-25 @ 12:20:18
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens kikar in:)

2008-10-25 @ 12:22:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: LogLady

"Vicket fjoll"? Hahahaaa, ja det kom ju från rätt person :) Han hade ju både mamma och pappa med sig :)

2008-10-25 @ 12:49:54
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0