Allt för att slippa plugga :)

Jag orkar inte, vill inte. Det är visserligen mycket enklare att plugga när man får sitta ute i solen, men ändå.

Tänkte berätta för er om nattens drömmar, berättade för A-H förut, vi garvade som två dårar. Det är säkert inte alls lika roligt att höra det så här.

Jag drömde att jag var på Aveny (?) och insåg mitt i allt festande att jag bara hade på mig en gå-hemma-och-slöa-t-shirt! Katastrof!! Hade sminkat mig och allt var kanon tills jag insåg detta. Ingen bh hade jag på mig heller. En skum detalj är att Pettsson jobbade i baren, han extraknäckte tydligen där på fredagar. Eeeh?

Jimmys dröm är något mäkligare. Han ringde hem förut och var tvungen att berätta, kanske skulle han låtit bli? Han hade åkt till en tatuerarare, och tatueraren hade typ sagt nåt i stil med "du lyssnar på hårdrock, va?", "jaaaaa, det gör jag väl", hade Jimmy svarat. Sen så hade tatueraren kommit på vad han skulle göra för motiv- en lila My Little Pony med nitar och sånt!! Vart får man alla konstiga kombinationer ifrån? Detta var bara en liten del av hopkoket från hans sjuka hjärna :) Det roliga tycker jag är att han inte ens sa ifrån!

Kommentarer
Postat av: stanislav

Det är inte så konstigt att drömma att Pettsson jobbar på aveny, han hänger ju där varje helg :D

2009-04-29 @ 14:25:25
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Tågmamman

Men guuuud vad jag saknar dig nu - ett litet levnadstecken bara....:(

2009-05-07 @ 12:02:58
Postat av: JennyG

Om du inte vill plugga eller behöver en paus så har jag en liten utmaning till dej i bloggen

2009-05-07 @ 21:30:02
URL: http://www.JennyG.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0