CHOCKAD??

Jaaa t om jag själv är chockad över att det är ett nytt inlägg på bloggen! Egentligen har jag inget att tillföra er, men jag tänkte att ni kanske ville veta att jag lever och så. Vad har hänt/ händer då?

- Jag har gjort den förbannade skittentan och den gick åt skogen! På riktigt alltså.
- Jag har varit med barnen och tagit jättefina ateljébilder, ni kanske får se nån om ni har tur.
- Jag har haft en mysig förfest med trevliga tjejer och god mat, med en efterföljande astråkig kväll/natt(?)på stan. Irish-Bishops-kön på Aveny- Bishops- hem. I princip bara in till stan o vände.

Nuförtiden är jag "fröken" på en skola, jag har nämligen VFU (verksamhetsförlagd utbildning). Det är fantastiskt roligt att få komma ut i verkligheten istället för att bara läsa, läsa och läsa. Och det bästa av allt med läraryrket: man får (påsk)lov!

Så.
Nu måste jag ha uppfyllt kraven för att få stå kvar som innehavare av bloggen, va? Kanske återkommer om 2-3 veckor igen. Puss o kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin & Odin

Ja, otroligt chockad.

Verkligen på tiden. Håll oss inte på halster, visa bilderna!

2009-04-08 @ 20:48:28
URL: http://odins.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA nog tusan vart man chockad :).. Men som sagt vi skulle fortsatt hemma hos dig.. Men lite mer alkohol och lite risk kanske ;).. Hoppas du överlever påskparaden imorgon..S

2009-04-08 @ 22:05:24
Postat av: Ann-Helen

JA nog tusan vart man chockad :).. Men som sagt vi skulle fortsatt hemma hos dig.. Men lite mer alkohol och lite risk kanske ;).. Hoppas du överlever påskparaden imorgon..S

2009-04-08 @ 22:05:52
Postat av: Ullis

Häääärligt med påsklov :)Det ska jag med njuta av, om några timmar...

När får du förresten svaret på tentan? Borde väl vara dax snart eller?

A-H: MER alkohol (?) Jag hävde ju i mig en halv 70:s, så jag borde väl ha blivit fullare tycker jag (med tanke på att jag dricker typ 1 gång/år). Men Risk tror jag inte att någon av oss skulle må bra av...

Anki: Vad hände förresten med TP? Skulle du inte plocka fram det?

2009-04-09 @ 07:42:53
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: stanislav

Jag undrar hur J hade det under denna kackel kväll. Jag hoppas han flydde eller låste in sig med ett bra tv-spel..

2009-04-09 @ 12:02:32
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Looooogggyyyy

A-H: Inte mer alkohol, tyckte en del (ehumm) fick lite för mycket ;)



Ullis: VILLE du spela TP?? Herregud kvinna! Säger en sak o menar en annan!!



Stanislav: J är inte så dålig på att kackla heller (som vissa andra :P) så jag tror han var rätt nöjd. Skulle inte du varit det?

2009-04-09 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0