Alltså...

...jag trodde att jag tittade på Melodifestivalen, men det visade sig vara Lilla Melodifestivalen. Markoolio sjunger (?) nåt jävla fjant som låter som en blandning av Lejonkungen (can you feel the love tonight), och nån gammal Magnus Uggla-dänga. Amy Diamond har väl nästan rätt ålder för att vara med i Lilla melodifestivalen. Lili och Sussi är två gamla tanter som borde levt kvar i 80-talet och fortsatt speglat sig i glansen från de gamla hitarna. Jag ville hålla för ögonen på sonen, tycker att sånt är olämpligt att visa för barn. Ja och allt därefter är också bara skit, som vanligt. Nu vet jag varför jag hoppade över det här jippot förra lördagen. Ja, det var ju för att jag var på party.

Kommentarer
Postat av: ullis

Helt sjukt vad dåligt detta är... Eddie ville ju se Amy och Markoolio, men han såg inte ett dugg imponerad ut, och han somnade direkt när de sjungit klart.

Synd bara att det inte är nåt bra på andra kanaler, så jag och Marcus har fått underhålla oss med att spela Kalaha istället beroendeframkallande

2009-02-14 @ 22:36:42
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0